~ C A L M I N G ~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, April 8, 2010

orang kaya dan orang miskin

seorang yang kaya sedang berjalandi sebuah kampung. lalu terserempak dgn sekeluarga miskin yg sedang makan rumput...

orang kaya: kenapa kau makan rumput?

orang miskin: aku terlalu lapar...

orang kaya: sedap ke makan rumput ni?

orang miskin: selepas seminggu xmakan, rumput inilah makanan yg paling sedap...

orang kaya: kalo gitu, apa kata kamu ikut aku ke rumahku. aku belanja makan besar.

orang miskin: betul ke ni orang kaya? boleh ke aku bawa keluarga ku bersama?

orang kaya: boleh! lagi ramai lagi bagus!

orang miskin: terima kasih wahai orang kaya. tapi cukup ke makanan utk kami sekeluarga ni?

orang kaya: gerenti cukup!!! rumput lalang kat umah aku tu lebih due meter tinggi nya....


No comments:

FEEDJIT Live Traffic Feed