~ C A L M I N G ~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Friday, April 16, 2010

..redha..

aku gembire utk sahabat aku sbb die xde kene repeat paper...alhamdulillah doa aku dimakbulkan...

tp aku,ternyata usaha aku sepanjang sem 2 ni agak worthless...aku xdpt ape yg aku expect...huh...
rase bodoh la plak...

ye aku dpt rasakan yg aku da bangkit dari kekecewaan dulu..

tp ape yg perlu aku wat is bangkit lg...ye,aku tau...bkn sume org boleh bangkit dgn cepat...mungkin aku dikalangan org2 itu...hmm

3 comments:

aimsalv said...

dude ak rasa ko doakan untuk ak skali an...
thanks...^^

btw ak curious nak tau pasal result ko...ble nak share?

Wo0dBuRy CraZEe said...

aku doakan utk sume act...saje nak khususkn kat seseorg..hmm~

aimsalv said...

i think i know that someone..^^

FEEDJIT Live Traffic Feed