~ C A L M I N G ~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Wednesday, February 22, 2012

haih~

Aku mmg da lame rase aku ni mcm kuli je..tp kali ni ko punye arahan lebih membuatkan aku betol2 mcm kuli..aku tau ko byk scandal..aku tau ko diminati ramai..aku tau ko bahagia ngn scandal2 kau tu..tp makin lame ko makin menjadi en..pergunakan aku utk kebahagiaan kau (even ko oernah rampas pe yg aku dah ikhtiar sndr)..tp aku xmampu cam ko..aku hodoh n bodoh...aku bangang n bawak sial..even walopon aku byk member tp lame2 diorg lari dr aku weyh sbbkan aku punye kekurangan sgt menyerlah..xpela weyh..aku balik kat prinsip aku sndr..tolong member pon da bole wat aku bahagia..


*kalo korg jd aku,susah weyh nak bahagia sndr..bile da dpt tu org laen plak rampas..aish~

No comments:

FEEDJIT Live Traffic Feed