~ C A L M I N G ~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Sunday, January 16, 2011

hiiyyaahhhh!!!

mmg bukan mudah nak menguruskan sesebuah kelab...tambah pule jika kelab itu mempunyai ahli kelab yang pelbagai kaum...baik dari segi ahli jawatan kuasa tertinggi mahupun ahli kelab biasa...kalau kelab tersebut hanya disertai oleh satu kaum sahaja, kemungkinan kite lebih mudah nak menguruskan nya..

tp xpe..aku akan cube selagi boleh..sumber inspirasi sebenarnye ade je di sekeliling aku...cume aku je xnmpk...tp skang aku da dibukakan mata...dan aku akan jdkan mereka sbg rujukan..ape yg baek aku ambil, ape yg kurang baek mungkin aku boleh fikirkan care mcm mane nak jdkan nye baek..




p/s: come on ridhwan!! u can do it...

2 comments:

afifahramli said...

go go ridhwan!

Wo0dBuRy CraZEe said...

mekasey pipah..
rase cam org bodo je g 3P aritu represent club sorg2..pergh..

FEEDJIT Live Traffic Feed