~ C A L M I N G ~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, February 25, 2010

satu cerite lawak...

skang nih aku ketiadaan transport utk ke kelas disebabkan aku dilanggar lari oleh seorg pak cik tue yg dah sewel agaknye...so, kete aku skang kat bengkel dlm proses pemulihan...huhu...in the mean time, aku terpaksa tumpang jep je la pegi kelas, makan, anta report lab n more...aku ni plak xreti bwk moto..haha...rase cam musykil ek org laki xreti bwk moto...xpelah,watpe nak kesah ape org ckp en...nak dijadikan cite, satu ari tuh jep offer kat aku die nak ajar aku bwk moto...at first aku cam menolak coz aku takut jd pape kt moto die nnt kang...terbang ke mende en...haha...tp die kate xpe...first timer mmg slalu akan jd gitu...so tuan punye moto da ckp gitu,terime je la en...huhu

so smpi kat amanah,kitorg carik port ktne nak blaja supaya org xrmai nmpk..hehe...malu maa baru nak blaja moto...so kitorg decide pegi blkg umah en nizam...haaa,so mulelah operasi....jep pon terangla mende2 yg patut...detail bkn maen..haha...da abes teori,praktikal lak en...heh...aku masuk gear 1, n pulas handle slowly then aku pon bergerak...hahaha...bkn sush sgt pon act...heh...

AKU BERJAYA WEYH!!!!!

haha...tersengih aku sorg2 atas moto tuh...mengong...dah jln ke depan mesti kene patah balik en...so aku pon wat la U-turn...tetibe lak time aku belok tuh aku ter'press' handle lebih2...lost control la sket...hahaha...nak tau ape jd?

AKU MASOK SEMAK WEYH!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA!!!!!!!

terbaek lah...masuk semak pastu langgar pokok...hahaha...tergolek dok aku jatuh....jep lintang pukang lari kat aku...pastu bile dah smpi die pegi gelak lak...hahahaha...mengong...klaka doe...segala ranting, daun sume melekat kat moto tuh hahaha...kerengga pon ade....habitat baru nampak...hahahaha...adoyai...bleh lak nak masuk semak...xde tempat laen ke nak masuk..tp kire naseb baek la masok semak drpd masuk tmpt buang sampah tuh...haha....bile dipikir blk mmg lawak...sgt lawak...

huhuhu....thanks sooo much to jep....ko dah byk tolong aku skang nih...mase byk2 prob nih ko ceriakn idop aku lak en..huhu...aku bersyukur sgt dapat member2 yg sgt coolness...korg lah member2 yg aku sgt syg....time aku ade prob korg tolong...aku janji kalo korg ade prob aku akan tolong korg....no worries....

2 comments:

wan said...

hohoho....ajar ak lak pasni!

Wo0dBuRy CraZEe said...

belh wan...tp make surekomasuk semak skali lah...hahaha

FEEDJIT Live Traffic Feed